top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverMirjam

Plannen maken - Blog nummer 2 -

Bijgewerkt op: 13 feb. 2018

Ja, en dan kom je op een punt in je leven met de vraag: "Wat gaan we doen?". En die vraag hebben we eigenlijk best wel snel beantwoord. Verhuizen! En weer samen in de hospitality werken. Maar waar we heen willen dat weten we eigenlijk nog niet. Dus we kruipen achter de laptop en gaan gewoon zoeken. Zoeken naar iets wat we leuk vinden en wat bij ons past. Een leuke bezigheid en uitdaging. Binnen no time hebben we zeker rond de 30 objecten gevonden die we wel interessant vinden. Leuk! Samen bekijken we alle objecten en maken gelijk een schifting. We maken 3 stapels: Ja, twijfel en nee. Aan het einde van de avond hebben we nog 10 serieuze bedrijven over op de JA-stapel. Deze gaan we de komende dagen aandachtig bestuderen en als we dan nog steeds enthousiast zijn dan gaan we een bezichtiging aanvragen. Ik vind het nu al spannend.


Na een onrustige nacht ( alle 10 bedrijven heb ik vannacht in mijn slaap al bezocht en verbouwd ha ha ha ) storten we ons weer op onze laptop om heel internet af te sneupen naar alles wat er te vinden is over deze bedrijven. Met een grote mok thee, laptop, pen en papier nestel ik me op de bank om alle informatie die ik hebben wil naar boven te toveren via het net. En na een halve dag op het internet te hebben gezeten, ben ik er wel uit. Van de 10 bedrijven, heb ik er al weer 7 weggestreept. Toch te klein, toch te veel onderhoud, toch geen mooie locatie etc. Dus voor mij blijven er 3 bedrijven over die ik graag zou willen bekijken. Gelukkig is Paul het na een kleine discussie met me eens. Dus de volgende stap kan gezet worden. Een afspraak maken met de makelaar.


- wordt vervolgt -


194 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page