top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverMirjam

Nu al heimwee - Blog nummer 18 -

Bijgewerkt op: 13 feb. 2018

De rest van de dagen brengen we eigenlijk een beetje het zelfde door.

Iedere dag loop ik de berg af en daarna weer op. Maar helaas went het nog steeds niet.



Vervolgens zitten we om de tafel met Mark of de investeerders. Daarna gaat ieder zijn eigen weg. Wij lopen iedere dag een een rondje door het gebouw. En maken gelijk van de gelegenheid gebruik om een gesprek te hebben met Jessin ( want zo'n goede kracht willen we natuurlijk houden ). Hij geeft aan dat hij heel graag wil blijven en dus wisselen we telefoonnummers uit om hem op de hoogte te houden van de voortgang van alles.

We zijn een dag in het dorp geweest om een afspraak te maken met de bank en een notaris. We moeten namelijk een Gmbh oprichten. Dus informeren we vast wat ze hier voor nodig hebben.

Maar goed aan alle leuke dingen komt een end dus het is weer tijd om de berg te verlaten en terug te gaan naar Vlieland.

Hier zullen we eerst moeten wachten of de bank akkoord gaat met het bod van de investeerders.

We maken ons klaar voor de terugrit naar Vlieland. Ik heb nu al klotsende oksels want ik weet wat me te wachten staat. Eerst de afdaling van " onze " berg om vervolgens nog eens een uur door de bergen te moeten rijden. Ik kan me wel iets leukers bedenken.



We nemen afscheid van Jessin en we rijden achter elkaar de berg af. Ik heb nu al heimwee.



- wordt vervolgd -




53 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page