top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverMirjam

Een prachtige plek 2 - blog 28 -

We ontwaken weer vroeg in de ochtend. Helaas heb ik mega hoofdpijn. Eerst maar even een lekker warme douche en een aspirientje. Hopelijk is het straks weer weg. Maar na een douche, aspirientje en een ontbijtje is de hoofdpijn er niet minder op geworden. Maar ja maar even de tanden op elkaar en door.

We pakken onze spullen vast in, want na de bezichtiging van de volgende plek, rijden we gelijk weer door naar Nederland.

We moeten ongeveer een uur rijden naar de plek die Marc ons wil laten zien. Dus we gaan op tijd weg, want we kennen de omgeving natuurlijk niet zo goed en het gebeurd wel eens dat we de weg kwijtraken, ondanks onze "route Truus". ( eigenlijk is het geen Truus, maar een Tamo, want onze tomtom is een man met een Gronings accent, heel irritant ).


We nemen afscheid van de medewerkers van het hotel en we gaan op weg. Na een halfuurtje rijden zitten we weer midden in de bergen. En de sfeer wordt er helaas niet beter op. Mijn hoofd knalt zowat uit elkaar en ben ook behoorlijk misselijk aan het worden. En iedere meter die we omhoog gaan wordt het eigenlijk erger. Dus besluiten we uiteindelijk dat ik in het volgende plaatsje waar we langskomen uit stap. Dan rijdt Paul door naar Marc en hoop ik dat ik door de frisse lucht weer wat opknap.


Ik baal natuurlijk enorm want ik had er graag naar toe gewild maar verder doorrijden is voor mij nu geen optie en ook niet prettig voor de rest. Het geluk wil dat het wel heel erg mooi weer is en dat ik in een heel schattig dorpje ben beland. Eerst maar eens op zoek naar een plekje waar ik kan zitten en wat drinken. Ondanks de knallende koppijn geniet ik wel van het heerlijke weer en het schattige dorpje. Gelukkig zie ik dat ze bij de plaatselijk bakker een terrasje voor de deur hebben, dus nadat ik een broodje en een flesje water heb gekocht neem ik plaats onder de parasol. Snel een aspirientje en hopen dat het beter wordt. Ondertussen ben ik natuurlijk wel heel erg benieuwd waar Paul is beland en of het er mooi is.



Na ongeveer 3 uur pikt Paul me weer op en verteld me enthousiast over wat hij allemaal gezien heeft. Nu baal ik nog meer dat ik niet mee ben geweest. Maar gelukkig hebben we de foto's nog! Helaas voel ik me nog steeds niet beter en we hebben ook nog ongeveer 8 uur rijden voor de boeg dus dat wordt afzien.


- wordt vervolgd -





176 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page